Na prodej

pondělí 21. listopadu 2016

Na druhé  kolo ARRL kontestu jsem  se připravoval poctivě  a nic jsem  nechtěl  nechat  náhodě. Vše pracovalo  dobře, tentokrát byla správně  nastavena i zvuková  karta,hihi. Účast jsem  plánoval v pásmu  432 MHz. V týdnu  před kontestem  jsem  bohužel  onemocněl  virózou takže  na  samotný  závod po  prodělané  nemoci  nebylo  moc  sil. Zúčastnil jsem  se proto až nedělní části  závodu a to  omezeně. Podpořit mě přijel  Zdeněk OK7PJ, který  se  připravuje na  svoje  první EME pokusy. Povedlo se udělat 20 QSO, 15 násobičů a z  toho 6 nových  initiálů, takže jsem  byl  nakonec spokojen.
Minulý  týden  dorazil  nový transvertor na 13 cm, který  bych  rád  tento  týden, pokud počasí  a zdraví  dovolí  otestoval. Po testech  se rád podělím se  svými zkušenostmi.

Žádné komentáře:

Okomentovat