Na prodej

pondělí 21. července 2014

Nedělní RS - 3 cm

Včerejší  počasí  nám  opět přineslo  dobré  podmínky na 3 cm - RS. Sice  v době  kdy  evropské  stanice  již  dělali  pěkné  QSO a Matěj OK1TEH prohlašoval, že  jsou  to  nejlepší RS podmínky  které  pamatuje. Já jsem jen  trpělivě  přihlížel a čekal  na  svoji  příležitost. Nakonec  se podmínky rozšířili  i  k  nám  do Jižních Čech a i  když  už  nebyly  tak  dobré. Přesto  se  podařilo  z  toho  mého  dolíčku  několik  pěkných  QSO.
I4XCC, DL6NAA, a nové  init. DB6NT, 9A4ZM, DL6NCI, I3ZHN a S59GS,  který  u mě  hrál  v  obrovské  síle. QSO jsme začali  SSB ale  Alojz  přešel  z  mě  neznámých  důvodů na CW s  reporty 59s+++. Slyšel jsem ještě  hodně  stanic  ale  s těmi  už  QSO mám  tak jsem nechal prostor  dalším  zájemcům o  QSO s nimi. Zkoušel  jsem  i QSO s I6XCK  ale  bohužel  se nepovedlo, snad příště. Předpokládám že  sezona RS ještě  neskončila :-)).

1 komentář:

  1. Ahoj Jaromir
    Děkuji vám za naše první styčných důstojníků až 3 cm RS, velmi silným signálem , S59GS

    OdpovědětVymazat