Na prodej

středa 3. července 2013

3 cm QSO

 
 Tak jsem se konečně dočkal,  dnes odpoledne se udělali dobré  RS condx a po  domluvě s Matějem
OK1TEH na ON4KST, jsme zkusili  moje první  QSO na tomto  pásmu. Nejdříve jsem tomu  ani  nevěřil ale  když  jsem slyšel Matěje jak  u mě  vyhrává 59 + 20 dB nechtěl jsem tomu  věřit. Když  odpověděl  na  moje  zavolání  bylo  vše jasné, ono  to  opravdu  funguje,hihi. Spojení  jsme ještě  udělali  jak FM tak  i cw. 
Další  QSO s DK1MAX už byla záležitost chvilky,  signál  byl  opět  velmi  dobrý a Max odpověděl  na  první  zavolání. 
Vzhledem  k tomu, že na  pásmu  nebyly další  stanice, zkoušel jsem poslech  majáků :
DB0ANU - JN59HH - 59s
OK0ET - JO70FA- 57s
OE1XGA - JN88EG - 58s
OE5XBM - JN78DJ - 56s
Ještě je pořád  co  vylepšovat  ale je jasné , že  při  dobrém rainscateru lze  QSO dělat  i z mého  QTH. Těším  se na Polní  den, který  proběhne o tomto  víkendu a QSO  budou  přibývat.



Žádné komentáře:

Okomentovat